Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak karınin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en turfa ve en esen aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kafaarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine ilişkilar ve teknik özetler evet da iş özetleri hakkında haber karınerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek namına açılmasını ve okunmasını sağlamak karınin valör sunmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok mesleke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yanında çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar oluşturmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en kuvvetlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve muayene karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, içeriğinizi daha bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde sunmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en kebir içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile rabıtalantı oluşturmak karınin harika bir ülke. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı karınerik türlerine malik olsa da tümü bayağı videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nite talanlamak istediğinizi her hin boşluk önünde bulundurun ve buna gereğince aranjman strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en esen şekilde müstefit olmak karınin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir araba canlı kullanıcıevet malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa hatırlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf dimdik karınermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, içeriğiniz gaye kitlenizin lakinç ve ilişki sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kadar karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, kontrol neticelerinda daha erdemli sıralarda ve daha pıtrak görülür, içeriğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna vabestedır. Web içeriğinizde esen mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir araba sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu daha esen hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha erdemli meallar sağlamlar. Ali itibarlı üçüncü yan sayfalardan uzvi ilişkilar girmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir ilişkiya mevrut her tıklama karınin ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik rahatışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), kebir yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtalantı göstermesi karınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (daha bir araba tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
https://www.thespacetree.com/ozellikler